Het is niet omdat je kinderen krijgt, dat je leven stopt. Ouders willen ook wat. Een snuifje rocknroll, wat tijd voor jezelf, misschien wat inspiratie, of wie weet gewoon herkenning? Dat is wat Maison Slash wil bieden. Voor/elke/ouder/wat/wils. Ouders hebben namelijk ook een (leuke) job /hobby /sociaal leven/ enz. De weinige tijd die deze slashparents hebben, willen ze dan ook het liefst samen met hun kinderen doorbrengen, én ten volle benutten.

Een #parentfriendly wereld 

#Parentfriendly, dat is de inzet van Maison Slash. Dit lifestyle e-zine wordt intussen gelezen door zo'n 80K ouders per maand. Je vindt hier heel brede info terug – verspreid over categorieën zoals style lover/ early adopter/ entertainment junkie/ travel addict/ foodaholic/ thing maker/ storyteller.

Maison Slash, dat is ook branded content

Naast een druk gelezen magazine, zit er achter Maison Slash ook een branded content cel, die op zoek gaat naar merken die passen bij jou/ons voor knallers van native content. 

Hoera! Want mensen met kinderen van deze tijd breken massaal met de gangbare tradities. Ze verwachten een andere tone of voice van merken en adverteerders, en zijn ultra-digitaal gericht. Maison Slash bedenkt graag creatieve ideeën hoe we gezinnen kunnen bereiken en hoe we hen authentiek kunnen servicen. Zo zijn wij òòk de organisator van het allercoolse family-event ‘de Family Rave Party”!

Check hier hoe wij jou als merk kunnen helpen!

Meer weten?

Benieuwd wie achter Maison Slash zit? Lees er hier meer over!
Benieuwd wat we allemaal doen? Check hier onze branded content!
Magazine vragen? redactie@maisonslash.be
Vragen over branded content? sales@maisonslash.be
Algemene vragen? alloallo@maisonslash.be