Maison Slash logo

De Maison Slash Testfamilie

Veelgestelde vragen

Wat is de TestFamilie?

De TestFamilie is een initiatief van Maison Slash om slashparents volledig gratis de kans te bieden om toffe producten uit te testen en te beoordelen via een online formulier. Al wie een gratis Maison Slash account aanmaakt en volledig invult, kan zich aanmelden. Hier zo! Aan de hand van de bevindingen en belevingen van de TestFamilieleden schrijft Maison Slash dan een leuk review artikel. Zo maken we samen de wereld stap voor stap een beetje meer #parentfriendly. Tof hé!

Is aanmelden en uittesten echt gratis?

Jup. Aanmelden en een product uittesten kost jou niks, noppes, nada. Na jouw aanmelding ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Als jouw gezin geselecteerd wordt om een product uit te testen, nemen we contact met je op.

Kan iedereen zich aanmelden?

Iedereen die op één of andere manier slashparent van een mensenkind is, komt in aanmerking voor onze TestFamilie. We zijn wel op zoek naar slashparents die écht gemotiveerd zijn om hun constructieve mening te geven. Als je geselecteerd wordt om een product te testen en je stemt in om deel te nemen, sturen we jou tijdig via mail een link naar ons online formulier.

Hoe word ik lid van de TestFamilie?

Je kan je aanmelden door gratis een account aan te maken op Maison Slash en aan te geven dat jij ook een tester wil zijn. Na aanmelding ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Als jouw gezin geselecteerd wordt om een product uit te testen, nemen we contact met je op. Heb je al een account op Maison Slash? Prima! Via jouw bestaande account, kun je ook lid te worden van onze TestFamilie. Handig hé?

Wat wordt er precies van mij verwacht als lid van de TestFamilie?

Als lid van de TestFamilie kan je geselecteerd worden voor een campagne. We dubbelchecken altijd nog eens of je echt wel wil meedoen. Als je deelneemt aan een campagne verwachten we dat je het product grondig test om vervolgens je eerlijke beleving in te vullen op ons online formulier. Simpel!

Ik heb me aangemeld voor de TestFamilie, maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Kak, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als je zeker bent dat je het juiste mailadres hebt ingevuld, controleer dan zeker eens je spamfolder. Het kan ook helpen om eens wat mails te verwijderen. Misschien zit je inbox wel vol? Tot slot kan je nog eens opnieuw proberen je aan te melden. Als dat niet lukt, neem dan contact op met TestFamilie@maisonslash.be.

Hoe word je geselecteerd om een product te testen?

Goede vraag! We kijken vooral of de kinderen uit jouw gezin in de leeftijdsgroep zitten die wij zoeken voor het uit te testen product. Groeimelk is bijvoorbeeld niet echt iets voor pubers. Of je geselecteerd wordt, hangt ook af van hoeveel testers we zoeken én van het enthousiasme binnen de TestFamilie. Natuurlijk is het ook belangrijk dat jij tijdig reageert op onze mailtjes.

Wat kan ik verwachten qua producten?

Het aanbod zal gevarieerd zijn: van nieuwe tussendoortjes tot de nieuwe generatie wasmiddel. Het zal sowieso altijd iets zijn waar de redactie van Maison Slash al een beetje enthousiast over is. We willen echter ook graag jouw mening horen! Als je geselecteerd wordt om een product te testen, geven we je nog altijd de keuze om al dan niet deel te nemen aan de campagne.

Waarom ben ik nog niet geselecteerd om een product te testen?

Fijn dat je zo enthousiast bent! Of je geselecteerd wordt voor een product hangt grotendeels af van de leeftijd van je kinderen, van hoeveel testers Maison Slash zoekt én van het enthousiasme binnen de TestFamilie om deel te nemen aan een campagne. Voor sommige producten zoeken we honderd gezinnen, voor andere campagnes dan weer slechts enkele testgezinnen.

Mag ik negatieve feedback geven?

We verwachten inderdaad een verslag van jouw eerlijke beleving. Onze vragenlijst is niet lang, maar bevat vooral open vragen waar jij je hele beleving in kwijt kan. Hoe meer info jij ons geeft, hoe trouwer wij een artikel kunnen schrijven. Als er iets minder goed was, mag je het natuurlijk ook zeggen.

Hoe geef ik feedback over een product?

Als je hebt toegezegd om deel te nemen aan de campagne en je pakketje is onderweg, krijg je van ons een mail met daarin een link naar ons online formulier. Op dit formulier verwachten wij dat jij je eerlijke beleving (en soms die van je kinderen) geeft.

Ik ben geselecteerd, maar ik heb nog niks ontvangen.

Kak, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je ook bevestigd dat je écht wil deelnemen aan de campagne? Neen? Ga het laatste mailtje van ons eens terug opsnorren om aan te geven dat je wil deelnemen. Had je effectief bevestigd, maar ben je nog altijd aan het wachten? Het pakketje is pas echt onderweg wanneer je hierover een mail van ons hebt ontvangen. Helpen al deze antwoorden je niet, neem dan contact op met TestFamilie@maisonslash.be.

Ik heb een product uitgetest en mijn feedback gegeven. Wat gebeurt er nu?

Goed gedaan dan! Bedankt! Aan de hand van alle belevingen van de deelnemende slashparents schrijven wij een leuk-om-lezen-review-artikel over het product. Hou Maison Slash zeker in de gaten! We contacteren je graag nog eens opnieuw voor een volgende campagne.

Ik kan niet inloggen.

Heb je het juiste emailadres gebruikt? Misschien ben je je paswoord vergeten? Kan gebeuren in dat drukke slashparentleven van jou! Via deze weg kan je een paswoord-reset aanvragen.

Ik wil me uitschrijven uit de TestFamilie.

Dat is jammer. Via deze link kan je je uitschrijven uit de TestFamilie.

Ik heb een andere vraag.

Dat is straf, want we zijn zo uitgebreid mogelijk geweest op deze FAQ-pagina! :-) Maar ok, klop met je vraag gerust aan bij TestFamilie@maisonslash.be