Het is gebeurd. We staan alweer in de gazet. Het is te zeggen: onze klant Bsit. De geweldigste babysitapp ter wereld klopte enkele weken geleden aan bij onze maison met de vraag: "willen jullie wat PR voor ons doen?" Euh, een #parentfriendly brand, en supercool! Het zal wel zijn dat wij dat willen! Et voila, check pagina 3 van De Morgen (14/5)

Maison Slash, watisda?

"Maar wat zijn jullie dan?", vragen de journalisten. "Een blog? En nu sturen jullie ook persberichten uit?" Ah ja. Wij zijn van de slash. Zelfs in ons professioneel leven hebben we keuzestress. We bieden -zoals je weet- artikels en verhalen aan in ons magazine, maar evengoed organiseren we dus lezingen, of bieden we workshops aan in bedrijven (over jou - de nieuwe generatie ouders) en nu dus... ook PR- en influencingcampagnes! #omdathetkan. 

Je moet wel kiezen he!

Het is so 90's om te moeten kiezen, toch? Hokjes, vakjes, schuifjes.. wij doen bij Maison Slash liever aan rommelige kleerkasten waarin je vanalles vindt. Waarin alles je mooi staat omdat het gewoon bij je past. Waarin je heerlijk gekke combinaties kan creëren en er vervolgens geweldig uitziet en uit de massa springt. 

Wat we willen zeggen: bij Maison Slash maken we de wereld meer #parentfriendly. Hoe dan ook. Zolang er maar een hoekske af is. Zolang het maar via omdenken is.

En wat is dat dan van die app Bsit?

Wel, Bsit is een merk dat zich richt tot ouders. Check. Ze zochten creatieve communicatie. Check. Ze zochten een 'bureauke' dat de nieuwe generatie ouders perfect begrijpt. Allo, dubbelcheck!

En dus gingen we aan de slag.  Met als eerste gevolg een pracht van een artikel op pagina 3 in De Morgen. To be continued. 

Ik wil dat ook!

Dat kan. Heb jij ook een merk dat zich richt tot gezinnen, en je hebt zoiets van 'geen idee hoe ik die communicatie moet aanpakken?' No worries, wij kunnen je helpen! Gewoon een mailtje sturen naar alloallo@maisonslash.be!